Es war einmal eine Möhre

P_2802_moehre_01.jpg
Authors:
Jie Lu
Authors:
Year: 2009
Length: 00:03:50
Categories: Film / TV / Video, animation film
Project type: 1. Projekt
A farmer is about to have his lunch, but a naughty rabbit tries to tease him. They´re fighting for a lifetime- this time abut a carrot.
Collaboration:
Idee, Regie, Animation: Jie Lu
Licht: Stephanie Beaugrand, Jie Lu
Spezialeffekte: Arne Münch
Ausstattung: Bernd Voss, Heinz Nink
Instrument: Xueyan Li
Tonmischung: Ralf Schipke, Roman Jungblut
Supervision:
Stephanie Beaugrand
Authors:
Jie Lu
A production of the Academy of Media Arts Cologne.
Source:
Archiv Kunsthochschule für Medien Köln
Copyright: KHM / Autoren
Kontakt: archiv@khm.de
P_2802_moehre_01.jpg
P_2802_moehre_02.jpg
P_2802_moehre_03.jpg
P_2802_moehre_04.jpg

Festivals

18.11.2009
-
23.11.2009
Unlimited - Europäisches Kurzfilmfestival Köln 2009 (18.11.2009 - 23.11.2009)
the death of one. (documentary, 2009, 00:31:30)
by Patrick Doberenz
by Philipp Enders
Es war einmal eine Möhre (animation film, 2009, 00:03:50)
by Jie Lu
Bes (feature film, 2008, 00:17:00)
by Daniela Roos
Unter Wasser (feature film, 2009, 00:17:00)
by Baris Aladag
Polar (feature film, 2009, 00:30:00)
by Michael Koch
Nightscape (animation film, 2009, 00:04:16)
by Eike Mosler
Aedis (animation film, 2009, 00:09:10)
by Julian Huber
Graffito (feature film, 2009, 00:14:45)
by Rami Hamze
Radioplay - the film (feature film, 2009, 00:21:00)
by Heineking, jr.
25.01.2010
-
03.02.2010
Fajr International Film Festival Tehran 2010 (25.01.2010 - 03.02.2010)
Aviarium (animation film, 2008, 00:03:51)
by Arne Münch
Es war einmal eine Möhre (animation film, 2009, 00:03:50)
by Jie Lu
Und wenn wir dann im Himmel sind (animation film, 2008, 00:03:59)
by Daniela Risch
15.03.2012
-
25.03.2012
Imaginale, Internationales Figurentheaterfestival, Baden-Württemberg 2012 (15.03.2012 - 25.03.2012)
Es war einmal eine Möhre (animation film, 2009, 00:03:50)
by Jie Lu
Und wenn wir dann im Himmel sind (animation film, 2008, 00:03:59)
by Daniela Risch
Please wait